Hemma

Kom hem för typ en och en halv timme sen, och fyfan va jobbigt det var. Asså på dit vägen var det ganska mysigt, jätte varmt och lugnt och skönt o sen på tillbaka vägen var det skit jobbigt. Då var vi ju redan trötta. Och jag har verkligen super ont i mina rövben... Hahahah, om man kan säga så. Kan inte sätta mig på den sadlen igen. Värker som fan... Och sen har jag helt ont i mina handflator? Måste bero på att mina handtag är mönstrade med typ, streck? Så det har skavt på tillbaka vägen. Men måste säga att det har varit en skitmysig dag ändå! Först cykla vi till donken och så köpte ja pommes och vanilj milkshake o Linnéa en cheesburgare, haha. Sen köpte vi glass och satt i solen. Det har varit nästan 25 grader idag i solen!? Sommar!

Nu kollar jag i alla fall på Hellcats. Har inte sett det innan, men de är väl helt okej. Tänkte kolla Project runway på tv3play sen, missade det förra gången för tv boxen inte funkade. Hade Rogers andra så vi kunde bara kolla på 1:an, 2:an, 4:an och 6:an, haha.. Men vi har skaffat en ny nu så, hehe.. Men nu ska jag fortsätta titta på mitt cheerleader program, ses sötisar ♥

Kommentarer
Postat av: susanne trinh

ja det var sjukt varmt ute! var ute och sprang så jag ut som en dödfisk sen xD



btw, jag har bytt blogg! tråkigt men sant haha , finns numera på iiicecream.blogg.se!

(glass på engelska med 3 st iii)

2011-04-10 @ 21:55:07
URL: http://iiicecream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0