FASHION AGAINST AIDS



Älskar årets Against AIDS kollektion! Bara måste ha en sån där "overall"? Vet bara inte vilken av dom jag skulle välja i så fall... Aprikos eller svart/vit möstrad? Hjälp. Sen vill jag så gärna ha den där toppen längst ner till vänster. 600, dream on, haha, de är vad jag har totalt just nu. Vet inte om jag ska skratta eller gråta... Måste spara 200 kr, 100 till en bikini jag hittat och 100 till en annan hemlig grej. Fast jag kanske får ta ut 100 i förskott från nästa månadspeng..?  Yeah right. Men åh, precis som om ni vill höra mitt tjat om hur jag ska ha råd till dessa stödjande läckerheter som kommer vara slutsålda om ett par dagar? Nej, förlåt mig. Min panikångest får inte ta över nu. Nej, får ta tag i detta själv! Ett sms till mamma kanske hjälper..?
Ville bara meddela att dessa kommit ut i butik och  på hemsidan nu så ta för er bara. Ta dom ifrån mig... *snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0