Bikini letande


Nelly, H&M, ASOS, Victorias secret

Hej allihopa (haha)! Nu sitter jag och kollar på lite bikinisar på nätet. Ja veeet, borde vara ute istället för att sitta här inne, men jag vill verkligen hitta en snygg bikini till sommaren som snart är här! Och tror jag har hittat en snygg på H&Ms hemsida faktiskt (med rimligt pris). Men jag har hittat en annnan snygg också på en annan sida som jag så heeemsk gärna skulle vilja ha med... Men jag lär ju bara få en eftersom jag egentligen redan har en som passar... Tycker bara inte att den är så snygg längre... Man vill ju ha lite färger! Då ser man om man blir brun, hihi. Skulle vilja ha en vit faktiskt, men man är ju lite rädd att man ser igenom dom. Man gör ju det på vissa.. Får väl fråga pappa sen när han kommer hem om jag kan få en ny bikini, nu ska jag ut i det fina vädret och sola fejjan lite.
Iphone, nya converse och bikini, min pappa kommer bli utfattig, haha...

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahah..trodde att det bara var jag som kollade

på victoria secrets :o :D

2011-04-11 @ 21:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0