Besvikelse...


Kände otrolig förväntan över att få beställa heesa underbara plagg idag, innan jag upptäckte att jag varit alltför långsam... Västen, som jag så otroligt gärna ville ha, hade såklart tait slut i både min storlek och stoleken över. Den som jag ville ha allra mest! Det fanns en annan vit "spets" väst kvar, men den var rätt ful... Faaaan, är as lessen över dee! Och spestshortsen går inte ens att beställa? Man måste åka till någon H&M butik och chansa på att den finns. ÅH. Så jävla sur blir jag... MÖHÖ. Nej, nu ska jag sluta gnälla och gråta inombords istället, vilket jag kommer göra vääldigt länge.

UPDATE:
Nu kommer mamma snart och hämtar mig. Har inte packat ett skit verkligen! Är super trött på att behöva flytta saker fram och tillbaka som om jag vore ett jävla paket med packning... Och huvudverk har jag också. Fick lukta på en massa skit på kemin, så det kanske inte är så konstigt. Åt förresten jordgubbar igår! Super gott asså! Och idag kanske det blir banan med choklad, mmm... Aja, ska väl springa upp nu och packa ändå. Hoppas hon handlar innan, då tar det lite längre tid. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0