Varning för peddo!



Asså helt ärligt så började jag faktiskt garva när jag läste detta (det var väldigt kul att svara "ok" eller "no" på allting faktiskt, hahaha)! Visst, kalla mig dum, men såhär dum är jag då inte! Tror han verkligen att jag skulle gå på sånt här crap? En j*vla italienare börjar chatta med mig på fb helt plötsligt och säger att han älskar mig. Okej..? Jag har faktiskt chattat med honom innan, men det var ju bara för jag hade så fkn tråkigt? Skulle det betyda att jag älskade honom eller? Jag känner f*n inte ens killen? Som påstår att han är 17 men ser ut att va minst 25. Han e verkligen sjukt läskig. Och verkligen en amatör till pedofil. Jag brukar inte göra andra folk ofentliga i bloggen såvida ja inte vet att dom inte har något emot det, men idag, så tycker jag nog att ja har all rätt till det! Akta er säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Louise

öeh :O<3

2010-09-05 @ 17:55:29
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/
Postat av: martina

HAHAHA asso den där jävla meno och arbnor may och alla dom där äcklena.. dom är sjuka :o och tja..



"har du pojken?vill du göra min tjej?"



Asso så jävla snuskiga! hahah blocka han evelin :)<3

2010-09-06 @ 16:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0