Titta vad jag hittade!



Titta vad jag hittade när jag städade ur mitt skrivbord! Det är konfetti i form av små hjärtan som jag har sparat från ett upträdande med Darin som jag var och kollade på för länge sen! Minns inte riktigt vilket år det var, men jag tror det var, ja, kanske året efter han blev känd som 2:a i Idol? Jag kommer ihåg att jag var och tittade på honom på Garvaren här i stan och sen när det nästan var slut så slängde dom ut hjärt-konfetti till fansen, haha. Ja, han var min idol på den tiden, hahaha! Nu e han ju inte direkt någon hunk längre om man säger så... Men jag måste ändå medge att han var rätt söt då när han var med i Idol. Var det inte typ 2006? Eller kanske 2004 till och med? Jag kommer faktiskt inte ihåg, men sjukt länge sen var det i alla fall! Det är riktigt kul att hitta gamla minnen! Det är lite som en resa i tiden när man tänker tillbaka. Ja, denna asken med konfetti tänker jag i alla fall spara! Vem vet, jag kanske hittar den om 10 år när jag glömt bort den igen och får göra ännu en resa i det förflutna? ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag har gort en blogg stolt :D

2010-09-06 @ 20:39:19
URL: http://hickup.blogg.se/
Postat av: Bella

Mycket har jag köpt i Thailand, men smilisarna och det köpte jag på en bloppis för ett tag sen :)

Denna:

http://ramavoite.blogg.se/bloppis/



Puss <3

2010-09-07 @ 15:57:01
URL: http://hickup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0