Time for jeans

Har precis varit inne på Cubus hemsida och såg dessa snygga jeansen. Haha, mest letar jag ju efter den vanliga modellen, men de andra var ju inte helt fel heller? Jag behöver verkligen ett par jeans nu! Har inte använt jeans på typ ett och ett halvt år? Och det är ju ganska mycket. Fast det har i för sig varit mer av en tights-period de senaste året. Det är många fler än jag som inte har haft jeans på länge! Men nu är den tillbaka, jeans trenden, haha!Egentligen har jag inte hittat några jag fastnat för riktigt sådär, men jag vet ju vad jag letar efter! Så dessa ska jag nog kolla upp någon dag! Eller så beställer jag kanske. Men då får det nog bli bara de till vänster, originalet, om man säger så, haha! ♥


Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

tack så mycket! dem är från hm om jag inte minns fel!

2010-09-16 @ 20:30:27
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0