Singing in the shower

Kom hem från skolan för ungefär en och en halv timme sen och tänkte duscha, men fastnade här, haha! Ja, jag var ju tvungen att se Paows och Hugos musikvideo och kolla in H&Ms o Ginas hemsida (jag börjar alltid med dom, haha!). Och sen så bara var det en massa andra saker jag bara var tvungen att göra. Men jag har ju snackat med louise lite också via mobil, innan batteriet dog för trehundrafemtioelfte gången när vi snackar...! Jaja, att min mobil är skräp vet vi redan och att den säkert skulle passa mycket bättre att mura med. Så nu så ska jag göra något vettigare, som att gå och duscha som jag skulle gjort för så länge sen! Och sjunga, haha! Jag sjunger typ alltid i duschen! När ingen är hemma då... Det blir så bra ljud där inne. Och så blir det ju så mycket roligare, haha! Här kan ni få några låttips på låtar att sjunga i duschen! Kan väl vara intressant? Haha! ♥


Brukar ni sjunga i duschen?



Billionaire - Travis McCoy ft. Bruno Mars (dåligt ljud)


Airplanes - B.O.B ft. Haylay Williams & Eminem



Love the way you lie - Eminem ft. Rihanna


Hallelujah - Alexandra Burke


Nothin' on you - B.O.B ft. Bruno Mars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0