Pluggar



Usch, pluggapluggaplugga! Matte hit, fysik dit, blir man hjärn dödad eller? Och jag som har varit sjuk, jag får fortfarande lida för att jag varit sjuk i 2 ynka dagar! Det e inte rättvist! Pascal? Vafan e det? Jag fattar nada. Men som tur är så hjälper godiset mig lite på traven... Syns det att choklad är en favorit? Haha. Nej nu tycker jag att det räcker! Jag gör det jag fattar, rästen skiter jag i. Vi skulle mäta arean på oss själva gående, sittande och stående, en elefant, en klacksko, en cykel och en bil!? Hur fan ska det gå till, helt ärligt? Nej jag fattar verkligen ingenting. Så nu får det vara! Nu tänker jag chilla framför datorn sen ska jag tänka över mitt köp på 400 kornor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0