Önskelista


Nu är det inte långt kvar innan jag fyller år så jag tänkte att jag gör en liten önskelista! Eller liten o liten, men jag vill i alla fall ha allt dedär, haha! Fast jag kan ju räkna bort något dyrt från pappa, eftersom jag precis fått en systemkamera. Och av mamma ska jag bl.a få en hårklippning och en annan sak (hemligt tills vidare..). Men detta är i alla fall vad som är på min önskelista:

Parfym, Black star - doftar underbart även om flaskdesignen inte är min favorit!
Ny mobil - dröm vidare säger jag bara, men man kan ju alltid önska?
Ipod - Behöver! Och då menar jag verkligen det!
Hårklippning - Uppklippning, check!
Pengar - Vem behöver inte?
Min dator tillbaka - Åh, vill verkligen ha min dator nu! Den e på lagning, buhuu...
Svart, transparent skjorta - Vill verkligen ha! ♥
Ljusrosa nagellack - Skulle köpt i halmstad, men det var såklart slut?
Vitt baslinne - Det är ett stort hål i mitt.
Rosa Highschool tröja - Antingen denna, eller det likadana svarta!

Sen glömde jag lägga till en rosa/ljusgul OnePice dress! Haha, dom e för söta!
Men ja, det var min önskelista i alla fall! Vad önskar ni er? :)


Kommentarer
Postat av: linnea

2010-09-02 @ 00:25:18
URL: http://linneasplace.s
Postat av: linnea

jag tror att du kommer få en ny laptop!:D

och att dom bara säger att den är på lagning ;) hehe <3

2010-09-02 @ 00:26:34
URL: http://linneasplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0