My birthday

Förlåt att jag inte hann blogga igår, men jag hoppas ni förstår att man inte hinner med sånt när man fyller år, haha! Japp, igår fyllde jag fjortis som min kära kusin kallade det! Själv tycker jag fjorton låter bättre, haha! Men jag blev i alla fall sjungen för i skolan 2 gånger (mot min vilja) och sen så gick jag, Linnea och Martina ner till pizzerian Pink och käkade lite gottgott! Ja, och sen när jag kom hem till mami efter ett par tre timmar så åt vi igen. Lövbiff o pommes (i lööv pommes!) med vitlökssmör! Jag säger bara, yammie! Och sen så fick jag lite paketer också, hihi! Ja, och på dom kan ni få en bild för jag har varit så duktig och tagit en!




Avril Lavinges parfym Black Star, älskar den!
Svart nessesär från Kicks (går inte att missa) haha!
En svart eyeliner
Ansikts kräm
Sexig Eclipse plansch på Taylor Lautner
1100 kronor, sammanlagt då (fick en hundring till efter jag tagit bilden, haha)
En hårklippning på L.A.P
Jätte fina fördelsedagskort
En massa söta sms!

Det var väl fina presenter? Jag är i alla fall jätte glad över dom! Och klippa håret ska jag göra redan på tisdag nästa vecka! Åh, jag har verkligen längtat efter det, haha! Sen måste jag verkligen göra en budget över mina pengar nu! Det är SÅ mycket som jag vill ha! Haha, det kommer bli typ 200 kronor över till oplanerade saker... Som jag snart kommer planera in! Hahaha! Puss o kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag kunde inte säga grattis till dig!

Hittade inte dig i skolan :(

GRATTIS I EFTERSKOTT SÖTNOS!!

2010-09-12 @ 14:39:04
URL: http://hickup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0