matte-läxan återstår

Usch, nu verkar det vara slut med slappandet! Borde gjort matte-läxan lite varje dag som jag planerat, men jag hade ju så mycket annat för mig? Jag skulle ju dammsuga mitt rum också, och städa undan allt som jag inte vill ha kvar i mina lådor, men som sagt; Jag hade så mycket viktigare saker för mig! Som att sitta framför datorn, vara med kompisarna på stan, slappa framför TV:n. Jag hade helt enkelt inte tid för läxor? Och om jag säger det till Andreas imorron på matte lekionen så kommer han nog att förstå. Jag menar, man kan ju inte hinna med allt här i livet?


Kommentarer
Postat av: linnea

sv: jag det har jag! :D

jag laddade hem photoshop till den nya datan :)<3

2010-09-02 @ 20:59:15
URL: http://linneasplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0