make up



(inlägget skulle egentligen publicerats igår)

Ja fick nytt smink, haha! Eller ja, det e ju verkligen ingen stor ersättning, men jag klarar mig på det! Mamma har ju rouge o kajal o så annars, haha. Men jag valde i alla fall att testa dessa och tänkte ge en liten recension på dom!

Beauty Lift foundation, Nivea, 109 kr
- En jätte bra flytande foundation enligt mig! Inte "vattnig" som vissa flytande kan vara, utan lite mer kletig om man säger så, vilket gör att det fäster bättre och håller längre. Ett stort plus för min del! Så är ni på jakt efter en bra foundation rekommenderar jag denna.
Ett bevis på att dyrt inte alltid är bäst!

Volume million lashes, Loreal, 149 kr (pris kan variera) - Hyfsat bra mascara, inget speciellt med den direkt. Skulle ge volym, och det gör ju alla mascaror så det kan man ju inte klaga på. Lite störigt med så tjock borste faktiskt! Men dålig var den ju inte, så den hade väl fått 3 av 5 stjärnor.

Tips: Glöm inte, korta fransar - mjuk borste (hårig), långa fransar - hård borste (plast). ♥

Kommentarer
Postat av: SUSANNE TRINH

haha de e inte maxfactor, utan loreal evelin :p

2010-09-05 @ 19:04:47
URL: http://happyapplee.blogg.se/
Postat av: SUSANNE TRINH

sv. nej tro mig... kolla annars denna hemsidan så får du svar på din fråga http://www.loreal-paris.se/make-up/ogon/million-volume-lashes/million-volume-lashes-mascara.aspx

2010-09-06 @ 19:38:41
URL: http://happyapplee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0