Lyckos er

Åh, gud vad jag vill ha mycket asså! Jag behöver verkligen mer kläder nu, och har ingen tid att åka till Växjö eller nått. Lyckos alla er som bara kan gå, cykla, ta bussen ner till stan o kolla på dom sakerna ni vill. Bara " Åh, men jag tror jag tar en sväng ner om stan o kollar på den där tröjan!". Som jag önska att jag också hade det så. Ska fan inte bo kvar i Ljungby när jag flyttar hemifrån. Ska flytta till Halmstad eller Växjö! Där det finns lite urval! Sen vill man ju inte beställa heller, om det e mycket man vill prova o så... Fyfan asså! Nej nu är jag riktigt sur. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: linnea

sv: jag vet!? det tänkte jag med?:s

jag kan ju få de ändå? :o



shit, va cool dom leopard uggsen var!:) <3

2010-09-28 @ 21:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0