Klippt och klart

Idag har varit en dryg och regnig dag måste jag nog säga! Men som ett litet plåster på dom såren så har jag varit och skaffat en ny frisyr! Lite kort blev det allt, men finfint när man har vant sig! Har velat klippa upp det länge nu och äntligen har det inträffat efter mycket om och men! Åh, ni skulle bara veta vilken ångest man fick när man låg där på "operationsbordet" och bara "NEJ, NEJ! INTE SÅ MYCKET! JAG KOMMER JU GÅ HÄR IFRÅN SKALLIG OM INTE ANNAT!?". Att se allt hår ligga där under en när man var färdig var verkligen en hård match.. haha! Men nu är det inget att oroa sig för. Förutom att jag inte kommer kunna sätta upp håret i en tofs på ett bra tag nu. Det ser verkligen inte normalt ut. Men flätor går ju galant?



Ska färga den sen någon dag också, lite mörkare brun ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0