Klassfotot 2010

Detta måste vara första gången jag inte ser helt vrickad ut på ett skolfoto? Eller ja, första gången på 4 år i alla fall, hahaha! Men detta året blev det faktiskt helt OK! Nu har jag ju inte zomat in och tittat hur det ser ut på nära håll så jag kanske ser helt efterbliven ut, men förhoppningsvis kommer väl inte ni heller göra det och inte heller märka nått.. (nu kommer alla ni som känner mig direkt kopiera bilden och zoma in på något random bildprogram bara för jag påpekade det). Men den här gången så e jag inte deprimerad över fotot i alla fall, haha! Och det måste ju vara positivt?

Men varsågoda och ta en titt i alla fall, kan ni hitta mig? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0