Jaguar



Såg den här inne på JC idag och bestämmde mig snabbt att den skulle bli min! För hur läcker är inte denna jaguar ring egentligen? Tillräckligt läcker för att jag ska spendera mina pengar på den i alla fall! Ska in till stan på måndag efter skolan och kolla om jag ska köpa den där dödskalle ringen och korshalsbandet också. Är inte helt hundra än. Tror jag ska leta efter en annan dödskalle ring faktiskt. Det måste väl finnas snyggare nånstans? Jaja, nu ska jag i alla fall plocka till mig en skål med chips och kolla om det går något bra på TV. Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: Jag tror de :) <3

2010-09-12 @ 15:33:00
URL: http://linneasplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0