Jag är trött på idol

Ja, jag är verkligen sjukt trött på idol nu asså! Visst är det underhållade och så, men tror de verkligen att man ska sitta 4 dagar i rad och titta på Idol varje kväll eller? Någon måtta får det väl ändå vara? Duger det inte med kanske 2 dagar i veckan istället? Typ onsdagar och fredagar. Det räcker väl för h*lvete!? Måste man sitta bänkad framför TV:n varje kväll och titta på detta program bara för man inte ska missa något!? Nej det tycker jag är riktigt korkat faktiskt. Jag pallar i alla fall inte det, har väl bättre saker för mig eller? Nu ska jag läsa lite skit tråkig engelska och biologi och försöka lära mig de där j*vla blad-delarna utantill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0