i'm sick

Haha, rubriken får mig bara att tänka på "Mean Girls", om ni förstår vad jag menar. "*host,host* I'm sick.", haha. Sämst humor, jag vet.. ;) Nej, men som ni säkert har förstått, så har jag gått o blivit sjuk. Snorig, huvudvärk, slemmig hals. Ja, den gamla vanliga förkylningen. Skulle egentligen på kräftskiva idag hos mina kusiner i Malmlö och fått träffa lilla Agnes, men så blev det inte, nej! Man vill ju inte smitta halva släkten. Så jag stannade jag hemma med mamma och lillsyrran, så vi får har vår egen lilla kräftskiva här hemma, haha. Men det blir nog inte helt fel de heller. Kräftor, bröd, bakad potatis? Hahaha. Så nu ska vi in till stan och handla. Hoppas jag får nytt smink.. En ny foundation i alla fall. Har jag berättat att min "gympapåse" är borta? Där både min skinnjacka, mina älskade mjukisar och allt mitt smink låg? Nåväl, nu vet ni. Och jag är förkrossad! Fattar ni hur länge jag letade efter en snygg skinnjacka!? Och allt dedär sminket måste vara värt över 1000 kronor! Fyfan asså. Nej usch, nu måste jag skicka. Bloggar mer senare, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Sv. haha då är det inte bara jag :D

2010-09-04 @ 13:07:51
URL: http://designbyhmr.blogg.se/
Postat av: Martina

HHAHA det var det första jag tänkte på när jag såg rubriken :) <3

2010-09-05 @ 11:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0