en lång dag

Åh, idag har verkligen varit en otroligt lång dag! Och regnat hela jävla dan har det också gjort! ÖS REGNAT! Men det var inte det jag syftade mest på faktiskt. Idag har jag inte ätit mer än frukost ända fram till klockan halv sju (förutom lite godis då, men det kan väl knappast räknas..?) så jar har nästan svultit. Sen ovan på att jag inte fått något i mig så hade jag dans precis efter skolan. Eller, precis och precis. Jag var tvungen att stosa runt i stan i två timmar själv innan dansen började kvart över fyra. Och trogna vänner som jag har så stannade dom ju över såklart! Tack kära vänner, tack! Eller..? Haha, nej jag skoja! Men jag fick i alla fall gå sär helt själv och kolla lite på kläder och så. Sen när dansen började så var jag helt öm i fötterna (såklart). Och sen så skulle jag självklart ha glömt mina dansskor så jag fick dansa i strumpor! Och hur många gånger tror ni inte har halkade? Och hur tror ni det gick för mig när vi skulle öva piruetter? Inte så bra. Ne usch! Och sen efter dansen fick ja åka med mamma till hennes jobb och läsa FRIDA i en halvtimma med varm choklad. Och SEN, äntligen åkte vi hem! Och som en avslutning på dagen så hade den nya DH boxen kommit! Så då kolla vi på ett avsnitt av den också!
Oj, vilken långt inlägg det blev, haha! Men ni behöver inte läsa, det är frivilligt ;)


Kommentarer
Postat av: love&peace

Sv. Haha visst gör man- jag tycker att tacosarna var riktigt dåligt gjorda det är ju knappt någon mat i dom :o

2010-09-16 @ 22:46:21
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0