Ang. SD - Nu får det väl ändå räcka?

Nu efter valet har det varit en massa snack om Sverigedemokraterna och hur hemskt det är att dom kommit med i riksdagen. Hur pantade svenska folket är som tagit med dom och att de är jävla rasister. Jag tycker faktiskt det får vara nog! Visst, alla får tycka vad dom vill och ha sin åsikt om saker och ting, men helt ärligt? Vad har det för betydelse? Valet är gjort och det e som det e? Om så många svenskar röstat på SD så måste väl alla dom vara rasister då eller? Nej så är det inte riktigt. När SD bildades var det säkert till stor del ett rätt så rasistiskt parti, men nu lever vi på 2000-talet! Och Jimmie Åkesson är en riktigt skärpt partiledare faktiskt. Han hatar inte alla utlänningar och vill inte avrätta judarna? Efterssom många förknippar honom med Hitler så är jag ju bara tvungen att säga det? Han vill bara behålla Sverige som Sverige? Hur kul är det för Skåne t.ex? Det är ju där alla utlänningar får stanna? Dom får inga jobb för dom kan ingen svenska, och då mår dom dåligt och då blir dom våldsamma och har sönder saker och hotar folk? Hur kul är det för oss andra? Visst, det är inte bara utlänningar, men många av dom! Jag är verkligen ingen rasist om det är det ni tror, jag har många vänner som är från andra länder. Men bara tänk, om vi skulle fortsätta släppa in så mycket utlänningar, sånna som inte behöver hjälpen, bara flyter med strömmen lixom. Och sen om kanske 50-100 år så kommer kanske hälften av alla som sitter i riksdagen vara utlänningar och rösta för att man ska få slå sina kvinnor och att alla kvinnor måste bära burka? Hur kul skulle det vara? Och det är inte helt omöjligt att det skulle kunna bli så? Och sen folk som bor där i Malmö, alla gamla till exempel. Dom vågar ju knappt gå ut efter 4 på eftermiddagen längre för dom är rädda att bli rånade. Så ska det väl inte behöva vara? Och att kvinnor som bär burka ska få bli dagis fröknar, visst detta kanske låter lite rasistiskt, att jag tycker det är ganska sjukt, men tänk själva! Barnen kan ju inte se vem dom pratar med. Och små barn skulle bli rädda och tro att det var spöken eller något. Ja menar, börjar dom gråta när tomten kommer på julafton borde de väl börja stor böla av att se ett svart lakan gå omkring? Och ska det verkligen behöva vara så, att kvinnor inte ska få visa sig? Inte få visa hur dom ser ut, endel får inte ens visa ögonen, bär handskar, får inte simma med män. Det är vad jag kallar odemokratiskt! Att man inte får visa sig p.g.a männen!? Usch, vilket liv. Nä! Och sen är det odemokratiskt att frysa ut ett parti för man inte har samma åsikter. Det är vi, svenska folket, som har valt att det ska vara såhär, just deal with it. Nu orkar jag inte lägga tid på de här längre! Jag blir så arg när jag tänker på det! Och lärare ska vara neutrala, inte visa sina åsikter om de olika partierna. Och det är meningen att man ska hålla sig till dom reglerna!




Kommentarer
Postat av: louise

gud vad jag håller med dig!!! JAG som frisk och ung vågar knappt befinna mig i rosengård efter klockan 6 :O <3333

2010-09-21 @ 19:42:51
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0