And it's raining



Ja, nu regnar det igen. Det har regnat och regnat i 3 dagar nu! Tar det aldrig slut? Någon gång måste väl den gigantiska vattenkannan fyllas på igen? Så vi får fint väder och sol igen i några dagar! Okej, nu låter jag som en präst som försöker få i folk att Jesus matade alla jordens barnen med en brödbit och lite fisk. Eller det var kanske fläsk? Nej, sånt där förstår jag mig inte på, fråga någon som går till kyrkan varje söndag istället.
Okej, hur kom vi nu in på de där egentligen..? Jaja, till saken! Nu tycker jag i alla fall att det kan bli varmt och soligt igen! Sommar, helt enkelt! Jag hatar verkligen vintern. Iskalla fingrar och blöta strumpor är ingen "tummen upp" för mig inte. Nej, själv föredrar jag varma dagar på stranden och långa, svala sommarkvällar. Men vad ska man göra åt det? Vädret förändras, that's it. Så nu ska jag gå in i köket och göra en underbar, kladdig kladdkaka att mumsa på framför TV:n! Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0