19 september 2010

Nu har jag beställt lite saker från H&M som jag verkligen behöver! Min älskade skjorta, en svart bh och ett par tights eftersom alla min tights e helt håliga. Sen måste jag bara berätta att min "underbara kladdkaka" som jag gjorde igår inte blev så "underbar" som jag hade hoppats. Inte så kladdig heller för den delen.. Nästa gång ska jag verkligen ta "blanda försiktigt" på större allvar... Jaja, ville bara säga det! Vet inte riktigt vad jag ska skriva annars just nu, hehe. Och nu, så ska jag in och äta gulasch! Ni vet, såndär god gryta med kött i? Haha, det är i alla fall riktigt gott. Sen tror jag att ja ska.. titta på DH (Desperate Housewives)! Hahaha, det e typ det ända jag gör om dagarna numera? Men det blir bara mer spännande för varje avsnitt så hur ska man kunna låta bli? Det är som en drog.... Har jag nämnt det förut?

Kommentarer
Postat av: louise

svar: nawe, du är sötunge! Tack, ser du att mina ögonbryn också är mörkare? :D<33

2010-09-19 @ 19:38:57
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0