tillbaks från min joggingtur

Eller, ja det var ju et tag sen nu, men jag är ju fortfarande tillbaka som alla kan se? Det var uppfriskande måste jag säga, dumt bara att jag åt innan så jag fick håll... Dedär med att hålla stenar i händerna funkade inte alls för mig. Inget skillnad över huvud taget! Menmen, det skulle inte förvåna mig om jag missat något... Men just exakt nu så sitter jag och försöker plugga till SO-provet på torsdag. Det går inge vidare bra. Har inte läst en mening än... Men jag e trött på politik! Politik hit o politik dit! De e väl inte så viktigt eller? Ja intressant är de då la inte i alla fall. Det är sååå mycket roligare att blogga ska ni veta! ♥


Här har vi en friskus med sin stackars hund i bagaget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0