sammanfattning av min fantastiska dag

Nu sitter jag med Ellens Nintendo DS i knät och tänkte provspela lite på hennes Super Marit Bros, haha! Ja, får man aldrig annars så får man väl passa på. Asså bara så ni vet så har jag inte den minsta aning om vad jag ska skriva riktigt men för sammanfatta dagen lite kort. Tunnbrödsmacka till frukost med currygegga - springa till bussen - in med ett tuggummi - SO-prov som gick sådär hyfsat bra - Håltimme, kolla på film hemma hos Sara med godisosånt - tillbaks till skolan utan att ha ätit - spanska lektion, kom försent IGEN - prest-pass, hemkunskap med Martina - kladdkakemuffinsen blev smaskens - slutar skolan - står vid bussen och kan knappt släppa blicken från den sötaste sötsak - går till stan - bli sur över att de inte har några ringar på Lindex - går in på Kicks - hittar en skitsnygg ring - köper ring - beundrar ring - går till dansen - drar av ringen från plasten - beundrar ring - kommer fram till Judy's - går in - hänger av mig kläderna - går in på handikappstoan och fixar en hästsvans - dansar - klarar dansen - blir glad - tycker det är skitkul - slutar dansen - går till pappas jobb - sjunger på "monday morning" och "hallelujah" på vägen dit - kommer till jobbet - pappa släpper in mig - sitter och övar på engelskan - tycker det är tråkigt - anser att jag redan kan skiten - tar en kopp varm choklad - smakar cappuccino - svär över hur fan någon kan gilla skiten - dissar pappa inför hans jobbarkompisar - åker till Hemköp - handlar - åker hem - pratar om fett och kolhydrater - lagar mumsmums pastasak med bacon - äter - tar en halv tomat för säkerhets skull - blir färdig - går ner - och nu sitter jag här. KORT kan man ju säga! Hahahaha, men det var min dag! Och nu väntara nintendot såå... Puss o kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0