returned

Nu är jag tillbaka från min helg i Skåne! Det blev en spontan resa kan man säga. Min faster Johanna fyllde ju år så vi åkte dit och firade henne. Hade ingen aning när pappa kom o hämtade upp mig hos mamma i fredags. Sen när vi kom hem o klockan var typ halv nio eller så, så bara "Ja, egentligen skulle vi ju åka imorron, men jag tänkte att vi kan väl åka idag istället!". Man bara ehm, halv nio? 2 timmar i bilen? Vänta här nu. Öh..? Men det gick finnemang (om man kan säga så?)! Vi sov hos en kompis, eller min fasters man Mattias syster, vad det nu blir till mig.. Men i alla fall. Sen åkte vi och överaskade lilla faster! Haha, men a.. Och sen så åkte vi tillbaka och sov i Lund igen. Och idag så åkte vi till entré innan vi åkte hem, ett megastort shoppingvaruhus i Malmö, men ja hade inga pengar och dumma mig som är så snäll så ville ja inte att pappas skulle köpa ngot till mig.. och dom har ju inte New Yorker i stan dit jag och louise åker på höstlovet!!! Men jaja, nu ska jag inte störa er mer, ni får istället en söt bild på Agnes och (ful på)mig(som är förkluddat för allas säkerhet) från i somras när vi åkte båt!


Kommentarer
Postat av: ellenalmeren

vill du ha bloggsvar på din blogg ?

va då med i min tävling, om min sista inbjudan !

checka bloggenför mer info :)

2010-10-18 @ 12:07:55
URL: http://ellenalmeren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0