pistagenötter & sex and the city 2



Nu ligger jag i sängen och tittar på Sex and the city 2 med en skål pistagenötter. Det är verkligen de godaste nötterna som finns. Bara att de e så jobbigt att "skala" dom (i-lands problem?). Har tittat på lite mer än hälften av filmen nu och måste bara säga gud vad lång den är! Men riktigt bra! Älskar Carries byxdress hon har när hon rider kamel, haha. Men nu ska jag fortsätta titta! Sen måste jag packa och sen sticker jag till mamma. Ha en mysig fredag! ♥

Kommentarer
Postat av: M A N A R - F O T O B L O G G

sv: genom att fokusera bara på vattnet! :)

2010-10-08 @ 22:12:19
URL: http://photosbymanar.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: hahahah ah jag vet! :o

så jävla äcklig, men han lovade att lämna mig ifred.

och jag sa till han att han skulle låta er oxå vara, så jag hoppas han lägger av.



haha, han ba " in egypt i don't have any friend..most just want my money! "

för hans pappa äger tydligen ett turist företag?

haha, så han vilje sååå gärna att vi skulle vara vänner. och blaablablaaaaaaa. jooobbig :o <33

2010-10-09 @ 20:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0