minnen

Visst är det hemsk kul att kolla igenom gamla bilder ibland? Det är vad jag har gjort den senaste timmen nu. Här är några av dom.


Jag och Louise nere vid Öresundsbron. Ser ni molnhjärtat i mitten? Och så en massa fåglar
En underbar kväll! ♥


Louise o jag vid Louises stuga. Hälsade lite på dom söta hästarna innan vi gick ner
och badade.


Ja o Linnéa på något fik. Det ser kanske gått ut, men smaklökarna avslöjade allt...

Linnéa o jag tog höstbilder nere vid min gamla lägenhet.

Martina o ja hemma hos mig hösten 2009

Ja o Linnéa på Roddys en höstdag förra året, haha!

Hittade ett löv en dag också stort som, ja ni ser ju själva...

Samma dag, äter pizza på Pink ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

HAHAHAHHAHAAH herrejävlar vilka gamla bilder!!! :o

shit vad kort hår jag hade! :s

Naj, pasta grejen. uuusssccchhh vilken äcklig dressing det var på :s

och där är bilden med det stora lövet! :)



shit vilken rolig höst vi hade tillsammans förra året! och vilka minnen :D <33



2010-10-22 @ 19:27:43
URL: http://linneaberns.blogg.se/
Postat av: martina

HAHAHAAH oj nu förstår jag hur stort lövet var ;o

HAHA shit vilket hår linnea hade, och du hade längre hår där evelin :)

haha puss<3

2010-10-24 @ 01:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0