Känner ni till Adion?




En skitduktig fotograf som vi känner! Pappa skickade två bilder som jag hade fotat och redigerat till Adion och ville se vad han tyckte om dom eller så. Och ja, ni kan ju se själva *proud*. Hahaha, nej men det e klart de finns ju andra som kan ta tusen gånger så fina bilder som jag. Men lite stolt får man väl ändå känna sig utan att bli kallad egenkär, eller? *blink* Haha, jaja, en av bilderna han skickade var i alla fall denna (ovan). O den e jag faktiskt rätt nöjd med måste jag säga! P.S. Ta en titt på hans hemsida (klicka här)! Otroligt fina bilder! Ett tips, om man rullar ner en bit, först och främst, när man kommer in på hemsidan finns där små bilder eller länkar till bilder han har tagit utomlands. Några av mina favoritbilder finns där ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0