biologi, so, engelska och gifflar

Det är vad jag har i läxa! Så jag ska väl gå och öva nu (mest på gifflarna, behöver det..). Men först tänkte jag bara berätta lite om vad jag och några söta kompisar har gjort på musiken från klockan 1 till halv 4 (fick stanna kvar efter skolan). Sjungit! Fyfan vad kul asså! Älskar verligen att sjunga! Sen när det bara var jag, Linnéa och Martina kvar vid halv 4 fick vi springa till busstationen för att hinna med kvart i 4 bussen! Och vi hann precis dit när bussen kom! Som tur var, haha. Och nu så har jag ätit lite, sen har jag suttit här och geggat i typ en timme. Haha, jaja men nu ska jag vara en duktig flicka och göra mina läxor! Har test på alla europas och huvudstäder imorron. Sen har vi ju biologiprov på fredag! Kul va? Ni kan få en liten dålig "dagens outfit" bild sålänge! Ja, dålig för att man bara ser ytterkläderna.. Men ändå. Puss hej! ♥


Jacka - Stadium
Halsduk - JC
Converse - scorett

Haha, lönt ens?

Kommentarer
Postat av: louise

sötnos<33

2010-10-20 @ 19:06:57
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/
Postat av: linnea

Hahaha, vi gick faktist 5 över halv! ännu värre.

hahah, shit vad vi sprang!

Men jag tyckte det var kul att springa..

så jävla längesen! :o haha :D <3

2010-10-21 @ 13:30:50
URL: http://linneaberns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0