Humor på hög nivå

Detta är vad jag och Louise har skrattat åt under hela den tiden jag varit hos henne. Ja menar, vem tycker inte det e kul med en dvärg ginger som äter en kaka och kvävs av den? Kolla på tungan som slinker ut för att plocka åt sig chokladen som hamnat utanför munnen! Och de där sista harkliga hostet som kommer innan han kvävs! Det kallas humor! Och att träffas av en boll i huvudet och sen krypa iväg och inte tro att någon ska se det? Brilliant!! Är det bara jag som tycker han immiterar en liten skrattande unge perfekt? Och ja, behöver jag ens nämna "FISHY CRACKEEEERRRRRRRRRRRSSSSAHH"? Detta är ett barn med en ljus framtid. Humor på högsta nivå säger jag bara. Håller ni inte med mig?







Ni borde lyssna på någon video när han sjunger... Fantastiskt sångröst...

Kommentarer
Postat av: susanne trinh

hah skadeglädje kanske? ;D

2010-11-06 @ 19:28:05
URL: http://happyapplee.blogg.se/
Postat av: linnea

HAHAHA så old, det är roligare när han gör musik video cover ! xD <3

2010-11-06 @ 23:35:15
URL: http://linneaberns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0