Gissa vad jag har gjort idag?

... Jag har piercat mig! I navlen, haha! Alla lögnare som säger att det knappt gör ont, släng er i väggen säger jag bara! Det kändes som fan! Fast pappa sa att det kunde bero på om man träffade en nerv eller inte. Om det är så, träffade hon definitivt en nerv på mig! Men det var verkligen värt smärtan! Så nu ska jag tvätta den varje dag i ett år! Lika lång tid som jag ska ha läkepiercingen i. Eller så var det 6 månader, kommer inte riktigt ihåg, ska kolla det sen. Men är verkligen glad att jag gjorde det! Ni får en bild på den imorron, får inte ta bort kompressen förräns då. ♥

Kommentarer
Postat av: louise

jag tyckte inte alls det gjorde sååå ont :O <333



OMG, tvätta i ett år?!?! byta efter sex månader? jag ska byta i januari :O och sluta tvätta efetr typ trå månader..

2010-11-09 @ 20:38:53
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0