första november

Nu är det november, vintertid! Usch! Förlåt för dålig uppdatering, som alltid men jag har ju som vanligt också en ursäkt. Min fina kusin Louise är ju här! Och då kan man ju inte sitta och blogga hela dagarna? Vi har i alla fall haft jätte kul och imorron åker jag med henne ner till Malmö och stannar där till söndag. Skulle egentligen ******* mig då, men målsman måste ju vara med tydligen så ska göra det här i Ljungby istället. Hoppas bara jag får en tid inom den snaraste tiden, har väntat i över ett år och pallar verkligen inte vänta längre! Men fördelen är ju att mamma betalar det som måste läggas till, haha! Men aja, nu ska vi ner och äta! Puss o kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0