förlåtförlåtförlåt...

...för att jag är så himla tråkig med mitt bloggande! Men jag har inte orkat stoppa i kamera sladden i datorn och ladda över dom där jävla bilderna än! Och jag orkar det inte nu heller, men lovar, att det kommer! Till slut... Fast förmodligen inte imorron, har dansuppvisning då. Har fixat och donat som fan nu för att få iordning ett f*cking paljett linne! Vem fan, om jag får svära igen, har ett paljett linne hemma i sin garderob? Hm, låt mig se.. INGEN? Så det var lite bry med det. Men nu är det i alla fall fixat. Typ. Ha en mysig måndagkväll dårå. Nu hade jag tänkt sjunga lite, puss kram ♥



Kommentarer
Postat av: louise

meeen guud, jag sa inte att jag skulle köpa den?

2010-11-30 @ 17:14:14
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/
Postat av: louise

jag har ett paljettlinne...:O<333 haha

2010-12-01 @ 17:23:05
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0