21/11 2010



Idag sov man verkligen längre än väntat måste jag säga! Ställde alarmet på 10.00 men när det ringde stängde jag av det och sov till halv tolv. Låter rätt länge, men jag tror faktiskt att jag behövde det. 6 timmars sömn fem dagar i veckan kanske inte är så nyttigt ändå.

Nu ska jag snart till någon julmarknad med mamma så det är nog hög tid att börja göra i ordning sig. Vet inte riktigt vart den var nånstans, men tydligen skulle det vara en bit härifrån. Bilden är från förra vintern om någon skulle undra, så kallt är här ju inte ännu. Det är till och med plus grader nu och regnet faller för fullt där utanför. Får hoppas det blir uppehåll snart. Inte så kul att gå runt i snöslask hela dan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0