Fixat naglarna

Har precis fixat mina naglar lite! Tänkte piffa till dom med lite nagellack sen om jag orkar också. Blir väl antagligen lite vit manikyr om jag hittar det, annars blir det väl rött! Hade behövt lite fler nagellack. Rosa, blå, aprikos.. Och lite nagelsmycken hade väl inte varit helt fel? Har aldrig haft det faktiskt. Skulle vara kul att testa någon gång! Små stenar, leopard mönstrade eller små söta blommor kanske? Måste se om det finns inne på Parelle imorron! Eller "Perfymeri 1" som det heter nu mera (euw?)... Kanske finns inne på Mix annars. På tal om det! Behöver ny foundation NU! Min e helt j*vla slut! Skrapade ut "flaskan" med baksidan av en sked i morse (vilket inte gick så bra..)! Jag kallar det ett tecken på att jag behöver en ny!

Nu orkar jag inte blogga mer för idag! Ska gå och fixa mina naglar färdigt och sen ska jag väl göra min engelska läxa. Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0