Ullared

Idag har man varit i Ullared o shoppat! Blev väldigt nöjd förutom att jag inte fick fitness-bollen, höhö.. Och sen läste jag på min kompis blogg att hon hade köpt ett par rosa hörlurar på Gekås, som jag velat ha länge! Trodde bara de fanns blå så jag struntade i att kolla efter! Är djupt besviken på det måste jag säga (hah?)... Men fick faktiskt med mig en hel del fina saker ändå, hihi! Kommer bilder här!


Liten crossover :) finare i verkligheten... (som typ allt de andra andra?)


Grå munktröja(?), mysig!


Fanns inte så många fina.. Ville ha spets, men fanns oturligt nog inte
(like always?) så det fick bli dessa 3!



Skinnjacka (imitation), fick ingen bättre bild.. <3


Kortare modell, I Like ;)


Lite krimskrams! Öronhängen, kajalpenna, rouge, spännen...

And that's all I think! Plus en påse Maltesers.. Älskar dom, hihi! Har bestämt mig, precis som min söta kusin, att inte äta godis på hela juni månad, så man får väl passa på nu innan tisdag... Tyckte det var en bra idé faktiskt, man slipper bli rundare och vi kan kämpa tillsammans, haha! Men a, pallar inte blogga mer nu. Ska gå och titta på någon film som går på TV4 Film, höhö.. Ciao!

Kommentarer
Postat av: linnea

haha, nästan en sån jacka jag har!

enda skillnaden är att jag har 3 fickor ;) <33

2010-05-30 @ 20:56:49
URL: http://linneasplace.blogg.se/
Postat av: Louise

haha, we gotta fight fight fight fight fight for this...body?! hahaah <3333 :D fina saker :*

2010-05-30 @ 21:02:11
URL: http://qwentuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0