Today

Tog sena bussen hem idag, stannade över lite med kompisarna i stan. Provade massa kläder på Lindex, haha, hittade faktiskt 2 fina! En randig t-shirt och ett linne med kedjor. La undan det, ska fråga mami om hon inte skulle kunna unna mig dom.. (A) Hittade en massa söta rosetter med nitar också! Har en i svart sen tidigare, men det har tydligen kommit in fler färger. Jaja, nog om det! Sen gick vi i alla fall till maxi och köpte något att dricka. Eller ja, de andra köpte choklad också... Men har lovat mig själv att inte äta godis på vardagar nu! Och jag ska hålla fast vid den dieten ett bra tag! För alltid om det är möjligt (knappast). Måste ju hålla formen nu till sommaren. Men popcorn är väl rätt kallorifritt..? Det är bara majs, va...? Ska nog ta det nu tror jag! Ett bra sätt att hålla borta chips och godis. Sen måste jag göra läxan också och sen blire väl hopp in i duschen då :) Pusshej!


                        Linnet är betydligt finare i verkligheten..


Kommentarer
Postat av: linnea

det är betydligt snyggare i verkligheten! :o

haha, fast jag tror inte att jag ska köpa tröjan.

bara rosetten^^ <33

2010-05-12 @ 06:57:35
URL: http://linneasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0