Skinnjackor


Snart ska en ny, fin skinnjacka bli min efter lång tids väntan och jag skulle behöva lite hjälp. Har hittat 3 stycken snygga skinnjackor, samtliga från modegallerian.se men vet inte riktigt vilken jag vill ha. Den första kostar 995 kr, den andra 799 kr, och den tredje 2499 kr, vilket säkert är alldeles för dyrt... Får säkert inget över 2000... Max 1500 eller något skulle jag gissa på. Men man kan ju alltid kolla efter? Så vilken var finast tycker ni (eller mest prisvärd..)? Kommentera gärna, haha. Eller om ni har några tips skulle ni också gärna få komma med lite förslag på någon snygg skinnjacka eller butik/hemsida som har snygga skinnjackor!
Nu ska jag ut och cykla en runda med hunden, haha, pussar!

Kommentarer
Postat av: Louise

den sista var helt klart finast, men 2000 kronor? ofta...:O <33

2010-05-04 @ 19:30:37
URL: http://qwentuz.blogg.se/
Postat av: SUSANNE TRINH

2000 kr?????????!!!!!! skulle aldrig köpt en jacka, fastän det är en i skinn, för 2000 kr eller 1500 kr :O

GALET DYRT SÄGER JAG BARA!

2010-05-05 @ 14:39:30
URL: http://happyapplee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0