No headline

Kom precis hem till pappa för typ 30 minter sen. Glömde trycka på stopp-knappen i bussen där jag skulle av så fick hoppa av vid mamma istället, höhö.. Men hon skjutsade mig i alla fall i detta hemska väder, so here I am! Inlindad i mitt varma täcke sittandes i min varma säng, olyckligt vis med en liten chips skål brevid.. Jag som skulle hålla min diet nu att inte äta skit på vardagar! Men tja, på något sätt måste man väl få fira att det e "helg" nu, haha? Btw, jag vet vad jag kommer sakna idag, och som jag redan gör... ANDRA AVENYN! F*n, det får inte varit sista avsnittet för alltid! De kommer gå med förlust för SVT1 med tanke på hur många som tittade på det.. Det är ju f*n höjdpunkten på onsdag kvällen! Får bara hoppas att de inte lägger ner den. De FÅR inte.. Men nu ska jag i alla fall ta o kolla på Ghost Wisperer på TV4 play, missade det idag igen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0