Movie time

Japp! Nu hade jag tänkt fixa mig lite inför kvällen och sen blir det film. Tror jag ska ta o kolla på "Taken". Love that movie! För dom som inte har sätt den, är det verkligen en film jag rekomenderar! Haha, annars blir det väl den hära "The informant". Har aldirg sätt den vet inte om den skulle vara ny eller(?) Jag kanske är helt ute och cyklar här nu, haha, men har i alla fall aldrig hört talas om den tror jag inte.. Men om jag får bestämma blir det nog "Taken"! Tja, menade om Ellen skulle titta också.. Annars blir det väl ett j*vla liv... Men det var j*vligt längesen jag såg den i alla fall! Så ska väl springa upp o fixa mig nu då! Bloggar mer imorron (förhoppningsvis), ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0