Man kan väl kalla det otur

Nej, det blev ingen Halmstad-shopping idag p.g.a 1 Maj. Hade totalt glömt bort att man inte jobbar den dagen, allt är stängt. Men som tröst nu då så skulle jag i alla fall få en vågtång som jag så länge velat ha, men nej, självklart finns den inte heller någonstans. Fast jag sätt den på Maxi a 1000 times så finns den ju såklart inte när JAG ska köpa en. Och inte nog med det, jag tappade bort min mobil också! Hittade den i för sig på Ö&B sen, men ändå! Jag ska f*n komma ihåg detta! 1 Maj är min otursdag! Men sen kommer Roger också, skulle egentligen åkt till honom idag, men han kommer till oss istället. Så han kanske kan köpa en på vägen. Hoppas han har mer tur än jag, höhö.. Och sen så är det ju så att vi ska äta något jag tycker minde om till middag idag. Oturen är inte slut än, tro mig! Det kommer helt säkert mer frammåt kvällen, typ strömavbrott eller något(?) Skulle då inte förvåna mig. Och nu ska jag dammsuga, så får väl stoppa skrivandet där. Kramar!

Kommentarer
Postat av: SUSANNE TRINH

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAA STACKARS DIG! <333333

2010-05-01 @ 18:55:39
URL: http://happyapplee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0