Jobbigt

Okej, jag vet f*n inte alls vad jag ska ha på skolavslutningen.. Man kan inte tro att det är så kort tid kvar innan sommarlovet börjar! O jag har inte hunnit med att tänka på skolavslutningskläder! Har kollat runt lite och har hittat några söta klänningar från BikBok, men har ju inte det här så måste åka till typ Halmstad eller något i så fall.. Och ja, det kommer jag att få göra ändå, men kan ju inte låta bli att klaga... Annars har jag inte hittat några andra klänningar. På Vila fanns en här i stan, men den fanns ju givetvis bara i L och XL. Någon som vet någon butik/hemsida med söta klänningar? Får gärna slänga in en liten kommentar här nedanför i så fall ;) Nu är maten snart färdig och jag ska tydligen göra sallad, så hinner inte blogga mer. Kramar!

Kommentarer
Postat av: linnea

jag vet vad jag ska ha ! :D

ska köpa de, på väla hihi <3

2010-05-23 @ 18:23:28
URL: http://linneasplace.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, nu gick jag också in o kollade kläder, hittade en klänning som jag ska ha :D <333

2010-05-23 @ 18:52:02
URL: http://qwentuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0