Gomorron

God morgon kära bloggläsare!
Gick upp vid typ 05.30 som vanligt idag, har fixat mig, borstat tänderna, ätit lite och ao, bussen kommer ju inte förrän tjugo över sju så har lite tid över till bloggen. Är skit trött, pallade inte fixa håret så det får vara som det är.. Funderade på om jag skulle ta jeans jackan eller vinter jackan idag. Vändret ser ju inte så inbjudande ut direkt. Jag fryser bara av att sitta här inne! BRRRR! Får väl bli den fula dunjackan då... Är väl bättre det än att frysa antar jag, och vi har ju håltimma idag så vill ju inte gå runt och frysa på stan då.. Men nu ska jag fortsätta kolla runt på bloggar och så! Ska kolla efter en bikini också, behöver verkligen en ny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0