Forgot to tell

Haha, har börjat rida igen ju(?) Första gången idag på j*vligt länge blir det :)) Ska bli kul faktiskt! Och sen går mina gamla barndomsvänner i samma grupp också, de som jag gick med i 5 års gruppen på Bolmsös dagis innan jag flyttade till Ljungby! Ja, det var ju inte precis igår det... Förändrats hade dom då i alla fall gjort, haha! Men ajja, nu har jag i alla fall precis ätit och fixat håret, det måste ju passa under hjälmen, haha (blev sidofläta för en gång skull). Har bytt om till ridbyxor och en annan tröja nu också så får hoppas på sol utan regn, inga täta kläder direkt, höhö. Det jag oroar mig mest för är om hjälmen och västen kommer sitta fint/bra..? Haha, och om jag kommer ihåg hur man sätter på sadel och träns korekt... Hade ju blivit lite pisamt annars ;) Och ja, nu hade jag bara tänkt kolla lite bloggar sen så är det väl nästan tid att bege sig tror jag. Oh juste! Har fått en nödmobil nu. Använder pappas gamla fula som han tappat i kylarvätskan på jobbet en gång i tiden.. Så den fungerar inte riktigt som det ska. Men det blir väl en bra nödmobil antar jag! 


this one... Och nej,
den är inte lika glansig
och fin som denna.
Tvärt om..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0