In a bad mood

Usch vad jag är trött nu asså! Skolan har varit riktigt seg idag. Kan det inte bara vara fredag idag istället..(?) Hade Kemi prov på morronen, vilket inte gick såå bra, hehe... Men ett G ska jag väl ändå kunnat skrapa ihop tycker man ;) Och på tal om ingenting så har jag gått och blivit förkyld igen också. Är helt röd om nosen... Jag som trodde den var sommar nu!! Och sen har ju min favorit tröja blivit helt j*vla cp och håller på att töja ut sig hela tiden, känns som att ha på sig ett lakan! Kanske om jag blir lite tjockare att jag kan börja använda den igen, men tills dess lär jag nog aldrig kunna ha den igen..!! Hatar Lindex tröjor! Både denna och linnet jag köpte därifrån håller på så och töjer ut sig längst ner! Så störigt så det finns inte.. Och åh, min bikini o mina linnen har inte kommit än! Beställde de från H&M för skit länge sen nu! Visst, det stod ju i o för sig att de skulle komma någon gång i början av juni, men vadå, är dom helt dumma i huvet eller? Ja orkar väl f*n inte vänta så länge! Det är väl bara att ha det folk vill ha när man vill beställa det!? Blir arg bara av att tänka på det! Och så får det gärna bli lite varmare nu, innan jag DÖR! Vill kunna bada i sjön nu, utan att förfrysa! DET ÄR SNART JUNI FÖRF*N! SOMMARLOV! SKA MAN INTE KUNNA BADA DÅ ELLER? Och jag kan ju ändå inte bada, för jag HAR JU INGEN BIKINI!

Okej... Nu ska jag gå och lugna ner mig lite.. Blir nog bäst så.. Kramar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0