31/5 - 10

Dagen idag har varit piss. Är helt slut, vill bara lägga mig ner och dö. Pallar verkligen inte skolan! Tur att det är lov snart.. Då kommer min älskade kusin och hälsar på nån vecka också! Längtar (Y) Idag har jag i alla fall varit o kollat lite i stan efter skolavslutnings kläder under håltimmen. Hittade faktiskt 2 stycken riktigt söta sommarklänningar, dock lär jag få jag sy upp dom eftersom de var väldigt långa (vill att den slutar lite ovanfrör knäna). Hittade även en jätte söt lilablommig klänning inne på Vila som oturligt nog bara fanns i M och L.. Men någon av de andra två lär det nog bli! De var inte så dyra heller som min förra klänning var, så det ska nog bli bra! Hade önskat att vi hade en symaskin hemma. Hade blivit betydligt lättare då! Nu får jag sy upp den på slöjden så hoppas att jag hinner. Tror bara vi har slöjd denna veckan också.. eller? Hade behövt två stycken pass om jag både ska hinna med att sy upp klänningen och bli färdig med broderiet. Men hon märker inte om man inte blir färdig ändå, är bara att ta kort från rätt vinkel ;) Nu ska jag gå och ta på mig mina mjukisar, bloggar mer imorron, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0