09.15

Sitter nu och tvingas blogga från mobilen p.g.a min cp dator! Jag vet inte vad som är felet men skärmen blir helt brun när man sätter på den och när man sitter vid den så händer det att den craschar efter ett tag. Den har alltid funkat perfekt förut? Får hoppas på att pappas kompis (som behöll den flera flera veckor förra gången...) kan fixa den.. Ingenting ska få skilja oss åt! Annars så har jag precis klätt på mig o fräshat upp mig lite, haha. Funderar på om jag ska orka sminka mig, min fondation är snart slut så vill ju gärna inte slösa. . Ska köpa ny på måndag så den måste räcka tills dess! Sen ska ja väl bara ner o äta frukost o sen bär det väl av hemmåt då :) Ska fråga mami om vi kan klicka hem min bikini sen också. Men nu pallar jag inte blogga mer, får se om det kommer något litet inlägg sen i bilen också, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0