uttråkad



Har riktigt tråkigt nu asså! Just nu sitter de i skolan och kollar på Avatar och jag missar hela skiten. Men vettni vad? Det gör inte mig det minsta, för nu ska jag också kolla på den! Med en smaskig, nyttig morot och lite dipp! Suck on that! Förresten! Idag är det 1:a Juni och nu får jag inte äta godis på en hel månad.. (buhu..) Jo, en glass och kanske liiite ytterst ytte pytte lite chips när Louise kommer sen under sommarlovet, hehehe... Men det måste man faktiskt få! Men ajja, nu ska jag väl gå och skala min morot och göra lite dipp, sen blir det Avatar! Mahahh!

Kommentarer
Postat av: Louise

du o dina morötterXD <333 ska också kolla på den nu :) jaaa en glass måste vi haa XD <333

2010-06-01 @ 16:46:05
URL: http://qwentuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0