uttråkad

Åh, vem hade anat att sommarlov kunde vara så... tröttsamt? Jag har absolut ingenting att göra! Jag har dammsugat, solat lite, hälsat på valparna och lekt med kattungarna.. Vad mer kan man göra alldeles för sig själv? Visst, Ellen(gnällen) är ju också hemma, men vad kan man göra med en 3 år yngre lillasyster? Inte mycket, inte mycket... Orkade inte kolla färdigt på Hairspray igår så kanske gör det sen.. men ÅH! Jag pallar inte vänta i 3 hela dagar till på att någonting ska hända! Ja hade kunnat cykla bort till pappa och hämta mina scrap-saker men lat som jag är så orkar jag inte det. Ja sitter hällre här ett tag till! Och lyssnar på musik! Och bjuder på en bild gör jag också, snäll som jag är..!


Martina och jag, skolavslutningen ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

evelin? det beror på hur mycket jobb mamma har, men vi kaaaaaaaanske kommer på onsdag <33

2010-06-14 @ 15:19:48
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/
Postat av: martina

älskar dej:D<3

2010-06-15 @ 18:06:27
URL: http://nameoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0